ISO 9001–2009

Система управління якістю лабораторії «Сінево Україна» підтверджена сертифікатами відповідності ДСТУ ISO 9001-2009 (ISO 9001- 2008)..


ISO 9001-2009
 
 

Політика якості

ЦІЛЬ ПОЛІТИКИ В ОБЛАСТІ ЯКОСТІ:

Виконання медичної лабораторної діагностики гарантованої якості, з належним рівнем сервісу для максимального задоволення потреб замовників.

ОСНОВНІ ЗАДАЧІ В ОБЛАСТІ ЯКОСТІ:
  • відповідність до всіх вимог Міністерства Охорони Здоров’я України та інших державних органів, регламентуючих діяльність лабораторії;
  • забезпечення якості і надійності досліджень, які проводить лабораторія «Сінево Україна»;
  • особиста відповідальність усіх працівників за якість роботи;
  • постійний контроль за рівнем якості виконуючих досліджень і обслуговування пацієнтів;
  • відповідність вимогам і постійне покращення системи менеджменту якості;
  • постійна робота над підвищенням рівня кваліфікації та професійної підготовки персоналу;
  • забезпечення контролю якості на всіх етапах робочого процесу, яка здійснює компанія;
  • забезпечення незалежності системи якості від дії зовнішніх і внутрішніх факторів.
ШЛЯХИ ДОСЯГНЕННЯ ПОСТАВЛЕНИХ ЗАДАЧ:
  • усвідомлення та виконання усіма менеджерами «Сінево Україна» ролі лідерів і наставників в процесі забезпечення якості;
  • розробка, втілення і сертифікація системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9000;
  • збір та аналіз інформації від споживачів, відносно задоволення якістю обслуговування в Центрах забору біологічного матеріалу, а також досліджень, які проводяться в лабораторії;
  • удосконалення системи моніторингу і проведення зовнішнього контролю якості;
  • забезпечення стабільно високої якості обслуговування і виконання досліджень незалежно від різних факторів;
  • виконання кожним працівником своїх обов’язків на високому професійному рівні, з урахуванням того, що виконавці на кожній наступній стадії робочого процесу є споживачами результатів процесу з попередньої стадії. Ніхто з працівників не повинен передавати і/або приймати неякісну роботу;
  • підвищення професійного рівня всіх працівників і підтримка їх зацікавленості в забезпеченні належного рівня якості;
  • підвищення якості за рахунок удосконалення технологій та використання сучасних інформаційних систем.
  • вище керівництво «Сінево Україна» виступає гарантом реалізації Політики в області якості та зобов’язується забезпечувати ефективне функціонування системи менеджменту якості.